Dagen idag

Idag har det varit min födelsedag hela dagen! Men inte bara min födelsedag, utan våran hund Kimmies och våran pålle Hollys, grattis till dom också! Har inte gjort någonting alls idag, bara kollat på skilda världar. Så nu har jag ont i huvudet. Fast jag gjorde en sviiiiingod middag föresten! En ganska skön dag som ni förstår.

Nu sitter vi i soffan och myser! Mys, mys, mys!

Det är en ganska jobbig serie, skilda världar. Dom har en sån aggresiv ton när dom pratar, gör dumma saker och är elaka mot varandra. Men det är roligt att se, man fattar på ett annat sätt nu när man är stor än vad man gjorde som liten. Jag har sett klart andra säsongen och börjat på tredje, så snart kan jag återgå till det normala livet.

Imorgon är det jobb, Cassandra ska försöka gå och lägga sig tidigt ikväll så hon lipper huvudvärk. Men först ska vi mysa lite till, i min snug rug! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0