Galet

Ibland händer det konstiga saker.

När jag var ute och mockade så ringde telefonen. Det var dolt nummer så jag tänkte inte svara först, men förut idag så hade hon ringt därifrån vi lämnade in sadlarna, så jag trodde att det kanske var hon. Jag svarade

-Hej det är Cassandra.
-Hej Cassandra, hur är det? (En kille med värmländsk dialekt, som jag inte känner igen...)
-Ööö, jo det är bra..
-Vad gör du då?
-Öööö, jag är ute i stallet och mockar.
-Okej, gött. Vad har du gjort ananrs idag då?
-Inte mycket...
-Ah, skönt.
-???
-Vill du komma och hjälpa mig med en sak?
-Ööö, nej tack. 

Nu började det bli lite creepy. Verkar som om han vet mycket väl vem jag är, lite pinsamt för jag har ingen aning om vem han är. Jag frågar lite fint, -Vem är det? - Danne! Som om det var självklart...? 
Så jag undrar om vi har träffats och hur han har fått tag i mitt nummer. 
Han bah, -Kanske vi har. Fick det från en kompis. Kompisen hette tydligen Jocke. Så jag frågar varför han ringde, om han ville något. Han ville bara säga att jag var vacker. (Snällt, men konstigt)

Han undrade igen om jag ville hjälpa han och om jag visste vad det var han ville ha hjälp med. (Sa till honom att han låter lite störd när han säger så). 
Man kan ju gissa vad det var. (Japp, det var det du tänkte på). Some kinky shit. Sa att jag trodde han klarade av det där själv. 
Det blev lite tyst, sen frågade han om jag blev arg när han höll på när vi pratade... Näe, sa jag. Jag bara undrar vem fan du är? Klick! Han la på. Han blev kanske lite för upptagen..?

Kul samtal på en regning dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0