Hey

Tänkte ta en promenad innan middagen så jag skrev en lapp till pappa, gick ut men fick se min ledsna bil. Alldeles dammig. 
Jag hatar att ha en smutsig bil, både på utsidan och insidan. Men bilen jag har nu tycker jag inte riktigt om (förlåt min kära bil, du är snäll som fungerar) så då tar jag inte hand om den som jag borde. Saaben jag hade innan var jag jätteduktig med.

Så jag struntade i promenaden och tvättade bilen istället! Om ni tror att det var som i en Amerikansk film, jag med mini-kortbyxor, halva rumpan syns och en vit t-shirt, som råkade bli blöt. Mycket skum, bra musik och höga skor. Väldigt hett. Så var det precis så det var.

Nu är klockan snart nio och familjen och jag ska åka och kolla så vi hittar en väg. Imorgon är det jobb! Imorgon är det fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0