Ingen vanlig fredag

Idag är det negerbollensdag, spring och köp en alla ni som inte visste om det! Jag kommer spara bollen till en annan dag eftersom vi har kalas imorgon och då vill jag vara jättesugen på tårta. 

Nu kommer snart Becci och Flanders! (Ja, töntiga smeknamn). Då blir det tacos för hela slanten! Jag är så fruktansvärt hungrig. 

Sen är det baka tårta time. Sen ska jag nog gå och sova så det snabbt blir lördag, ja det får gärna bli söndag också.. hö hö.

Föräldrarna ser lite irriterade över att jag lyssnar på musik här med datorn vid köksbordet när dom försöker prata och duka bordet. För väl hjälpa till så det inte blir dålig stämning. Inget man vill på en fredag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0