Lunch

Mamma är på väg till jobbet och jag ska gå ut, lägga mig på gräsmattan och läsa min bok. Mamma har inte alls någon lust att åka till jobbet en sån här dag, det kan man förstå. Hon blir väl också sugen på att ligga på mattan och läsa bok.

Vi hann rida alla hästar nu på förmiddagen så det behöver vi inte göra ikväll i alla fall. Sacke-pigg, kul. Barbie-lagom glad, blev rädd för en tröja i diket. Despina- Lät konstigt och kunde inte skritta, galopp är den växel hon har fastnat för och ville göra det mest hela tiden idag.

Jag är beroende av spåkulan på facebook, klickar på den varje gång jag är inne på fb, ibland flera gånger... Det är faktiskt så illa att om jag är hemma en hel dag och inte har så mycket att göra säger spåkulan "Hej Cassandra, det finns tyvärr inga fler spådomar för dig idag" Vad fan liksom! 
Ska försöka jobba med det där. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0