Moose

I måndags när mamma och jag kom hem från ridturen såg vi två gigantiska älgar springa förbi hagen och in i skogen! Mamma blev rädd och sa att hon inte ville rida mer i skogen nu. Jag bah, -Deeeet är ingen fara, dom sprang nog bara igenom. 
Men imorse när jag tuffade iväg till jobbet ser jag fyra gigantiska älgar på lägdan! Då blev jag också lite skraj för att rida in i den djupa skogen, i alla fall på kvällen. 

Idag har jag hört "födelsedags schyschet". Pappa undrar, vad det här är och då kommer mammas schyyyy! Hihi, det var ett paket till mig. 

Nu ska jag ut och köra den nya 208:an som pappa har med sig hem, plattan i mattan!



"Let you body drive"




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0