Myspys

Idag är det riktigt mysväder, regnigt och mörkt. Det blir nog mest innearbete idag, jag ska skriva en handlingslista som vi ska ha imorgon när vi ska handla till kalaset. Imorgon ska jag hämta min balklänning från kemtvätten också, jag hoppas det inte blir allt för dyrt. Kunde kosta mellan tre och åttahundra, jag vill att det blir tre!

En låt som jag inte ska lyssna på idag är Chris Medinas - what are words. Först när den kom tyckte man att den var bra, så gullig låt och sorglig historia bakom den. Nu spyr jag nästan när jag hör den. Förlåt Chris, jag gillar dig ändå och tycker det var tråkigt det som hände, men jag kommer inte lyssna på din låt något mer.

Om jag hade haft mycket pengar hade jag åkt och shoppat idag! Jättemycket. Hela bilen full. Det hade varit kul. En dag som miljonär, det kan jag önska mig till min födelsedag. 
Helt galet vad mycket pengar dom har i Svenska miljonärer, tänk om man kunde köpa det man behövde precis när man behövde det. Jag hade fan inte köpt en Ubåt för 20 miljoner i alla fall, istället hade jag kanske åkt runt och knackat dörr till tjugo familjer och gett dom en miljon. Shit vad roligt det hade varit, klä ut sig som en ängel och skänka pengar...
Bara att hålla tummarna på att jag blir miljonär nu gott folk!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0