Potatis

Jag gillar att äta potatis när mormor är här, då slipper man skala dom. 

Idag har stålmormor fixat hela våran rabatt! Jag som tyckte det blev jobbigt och tråkigt och slutade efter en tredjedel... Hon är verkligen en stål-stålmormor hon. 

I natt vill jag verkligen sova och bara se svart, inte drömma om någonting. Man blir ju galet trött av att drömma att man har varit vaken en hel dag och ska gå och lägga sig och då vaknar man och den riktiga dagen ska börja. Blä.

Till middag blir det, efter mitt önskemål, Klas köttgryta! Men jag såg när mormor gjorde den idag och det är ansjovis i den... Jag gillar inte ansjovis så nu när jag äter den så kommer jag bara tycka att det bara smakar ansjovis. Äsch, sånt gjorde man kanske bara när man var liten? Hoppas det, jag vill tycka om den!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0