Presenter

Klar med jobbet för idag. Det har var varit en bra tisdag idag. Efter jobbet svängde jag förbi Anna och Mauritz för att få paket, åh vad jag älskar paket!



Den där fina fick jag! I den var det en burk mini oreo, nu ska jag smaska. Ett jättefint vitt linne! Och en bok "50 sätt att träffa den rätte" Det är nog en bok som jag kommer tycka om och som jag faktiskt kommer att läsa. 
Ska prova alla femtio sätt och se om det är något som fungerar och kommer sedan med en recension!
På paketen, som var jättefint inslagna, satt det plopp som det stod puss och kram på! De är så söta dom små människorna.

Nu ska jag antingen ut och boxas, eller lägga mig i solen och börja läsa boken medan mamma lagar mat. Tufft val...

Overallen var föresten inte där mamma drömde att den var.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0