Rabarber

Mamma och jag har varit duktiga och rensat en massa ogräs idag så vi gjorde en rabarber/blåbärspaj som vi åt i solen! Så mysigt så! 

Sen har jag ridit, ridit igen, mockat och sett klart på tredje säsongen av skilda världar. Det slutade väldigt spännande så nu vill jag se fortsättningen. Men jag tror det är bra att jag inte har råd att köpa den på ett tag, jag får så ont i svanskotan av att sitta och kolla på det hela tiden. Sen har mamma läst att man kan få en platt rumpa av att sitta för mycket och det vill jag ju inte ha! 

Mina marsvin, i alla fall Rainer behöver verkligen banta. Så jag sökte (tack Gud för google) om hur man kan motionera marsvin, hittade många bra ideér; Man kan ha gurkjakt, leka under tröjan (stoppa in marsvinet innanför tröjan och låt den röja runt), låta den springa igenom en lång tunnel. Men det jag fastnade mest för var;

Motions tips
Ta något som marsvinet tycker om och håll det så marsvinet ser det. Spring sedan framför marsvinet. (O.B.S.:se till att marsvinet ser godiset) Inskickat av T. Jansson

Tack T.Jansson!
Ska ta en bild på hur det ser ut någon dag.


Här är våran goda paj! 



Fina Barbie 



Kommentarer
malin

hej! hehe jag såg din kommentar på egoinas blogg om klänningen, att du har en likadan! och jag undrar vart den är köpt? jag är i en liten klänningskris just nu, slutar 9an och har INGEN ANING om vad jag ska ha på mig.. tack på förhand!

2012-05-20 @ 22:08:40
cassie

Hej! Jag köpte den på Gina Tricot för något år sedan, den finns nog inte att köpa nu tyvärr.

Men dom här klänningarna gillar jag, kanske det kan vara något?



http://www.hm.com/se/product/00162?article=00162-C#article=00162-C



Dom här klänningarna är från nelly.com



http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/600229-0097_1?$productPress$



http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/139293-0080_1?$productPress$



Hoppas det löser sig!

2012-05-21 @ 09:35:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0