Reunion

Ikväll kommer Rebecca och Anders! Och jag har gjort smörgåstårtan nu på morgonen, så mamma och jag ska käka en bit till lunch, mums! 
Det är bara den jobbiga disken kvar...

Det är ingen som har hört av sig om balklänningen, ingen. Jag som trodde det skulle gå snabbt att sälja den. Kanske är bra att den är kvar så kan jag ha den imorgon på kalaset. Det är ju princesstema.
Ikväll ska jag göra Oreotårtan, ska bli spännande. Tror att den kommer bli svingod! 



Onsdag och torsdag har jag sett på Förhäxad på tvn, då saknade jag när jag bodde i lägenheten och kollade på hela boxen, åt oreokex och drack cola. (Inte den mest hälsosamma tiden i mitt liv).

Disken var det ja... Sen lunch, jobb, handla, sen hem till fredagsmyset.

Imorgon ska jag öppna paket.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0