Sean Banan

I natt har jag sovit riktigt skönt! Men varför ska jag känna mig förkyld, det vill jag ju inte vara. Jag vill springa i mina nya kläder. 

Idag har jag bestämt att inte se ett enda avsnitt av skilda världar för att slippa få ont i huvudet. Bra va? För ikväll ska jag ut med Malin och skaka rumpan med Sean Banan! Det kommer bli riktigt roligt, bara jag hittar nåt att ha på mig. 

Ledig dag imorgon, riktigt härligt. Heeelt ledig. Ledig hela långa torsdagen. Fint, riktigt fint.



Det är inte alla som gillar Sean banan. Det gör jag. Han är rolig, galen, duktig på att dansa... (Som jag, höhöhö. Om Rebecca hade varit här hade jag sagt, "Dat waz a jok" Då hade hon sagt, nu sa du äggula igen). Egentligen är han ganska normal, jag har hört när han pratar som en vanlig människa. Japp, sant han kan vara vanlig, det är bra. Tycker du om Sean banan?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0