Snabbt som fan

Ojdå. 
Idag har jag handlat lite grejor, som jag kanske inte riktigt har råd med egentligen men jag ser det som en present till mig själv. Jag fyller ju faktiskt år snart.
Tyvärr hittade jag inget på Stadium där jag hade ett presentkort, så är det väl alltid. Kan man handla, vill man inte ha något. Dumt.

Kom precis hem från den stora staden efter shoppingen och mathandligen. Värmde lite våfflor till middag, nu längtar jag bara efter Let´s Dance och B&J! BECCI TONIGHT IT`S YOU, ME AND BJ! Imorgon kommer hon och Anders, roligt!
Helt okej, riktigt okej, asbratill och med. Det känns som om det kommer bli en bra helg.

Hinner man duscha på 10 min? Ja! Om mamma tar tid! 



Kommentarer
Mamma

Klaaaara, fäääärdiga, GÅÅÅ!!!!

2012-05-10 @ 19:54:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0