Sommar var det idag

Desperate Housewives nedräkning! Tror att det bara är 5 avsnitt kvar på säsongen. Den sista för alltid, ska bli ganska skönt att det är slut, hoppas bara det blir lyckligt för alla.

Efter lunchen gick vi ut i stallet, mamma hade redan mockat allt så det behövde jag inte göra och pappa höll på att klippa gräset så det det behövde jag inte heller göra. 
Red Sacke, sen käkade vi middag, jag sov en timma sen gick vi ut i det fina vädret igen och red en lång tur på Despina och Barbie. Helt underbart! 
En perfekt ledig dag.

När jag skulle ut till stallet tog jag på mig, som vanligt, jacka, skor och...mössa. Men det är ju inte riktigt möss-väder längre. Kände mig som ett av vårat fosterbarn som man var tvungen att berätta när det var sommar, annars skulle hon gått i vinterkläder hela sommaren. Och när det var vinter fick man säga till att det var dags för varmare kläder. Det är inte lätt när det är svårt. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0