This and that

På väg hem från jobbet idag såg jag två jättesöta tjejer som gick och pratade. Tänkte ta kort på dom lite i smyg, så att ingen skulle tycka att jag var konstig eller så. Men telefonen låg i jackfickan så det tog ett tag innan jag fick upp den, bilen rullade knappt framåt och jag fick luta mig över passagerarsätet för att få en bild där det skulle överhuvudtaget synas vad det var för något. Kom så klart en mötande bil också, så istället blev jag en jättestörd människa som åker och tar kort på små flickor.

Men gulligt va? (Dumma brevlådor som kom ivägen)



I onsadgs när jag skulle dammsuga glömde jag att stänga dörren till tvättstugan. Där inne har vi en sopsäck som kan innehålla pizzakartonger, torktumelludd, en gammal blomma och liknande. Man får inte glömma att stänga dörren! Får då har man en inte så glad Stinki vibrerande där inne, japp i säcken... Inte så lätt att få ut. 


Arg men väldigt söt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0