Halvlediga tisdag

Magen ropar efter mat och den har rätt för nu är det tid för lunch. 

Kom precis hem från jobbet. Ja, jag är ju duktig och jobbar (2h) på en röd dag. Men nu är jag ledig resten av dagen! Härligt väder, så idag ska vi rida länge! 

Imorse var jag ute och sprang, gjorde aldrig det förra veckan eftersom jag kände mig förkyld så det var ett tag sedan, men det gick bra ändå. 
Idag är det första maj och jag har ett problem. Köpte en chokladkaka igår, men orkade bara äta halva så nu ligger den andra halvan i kylen och ropar efter mig, men jag får inte äta den. Känns lite sådär... Man kan ju inte slänga den?

Det är ganska mycket dag av dagen kvar, klockan är ju bara tolv. Man kanske ska klippa gräset idag. Kanske cykla någonstans. Kankse gräva i rabatten. Tvätta bilen kan jag inte göra för det har redan pappa gjort! Sweet! 



Såna här börjar komma upp. Snart blir det rabarberpaj!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0