Barbies födelsedag!

Det blev en ganska bra dag fast jag inte trodde det imorse. Gick snabbt på jobbet och var ganska kul. 

Idag fyller min fina pärla 9 år! Grattis till Barbie! Hon börjar bli gammal nu. Nästa sommar ska vi nog betäcka henne igen, roligt att kolla efter hingst, roligt med ett litet föl igen! 


Nu ser jag på New girl, mamma väntar på mig för vi ska ut och kolla till hästarna som ska gå ute inatt. Pappa spelar på den jävla gitarren! 
Jag vet att jag lyssnar på musik och sjunger jämt och det kan dom tycka är irriterande, men gitarr klockan tio på kvällen gillar jag verkligen inte. Pappa du får gärna "skapa" men när jag inte är hemma!












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0