Inte brun men fräknig

Bilderna visade att jag har haft en härlig dag idag och än är den inte slut! Men jag har faktiskt gjort lite duktiga saker också, inte bara solat. Jag har mockat, krattat, grävt i våran så kallade rabatt, tvättat och dammsugit.
En dag är faktiskt ganska lång. 

Kimmie höll mig sällskap när jag var ute och solade. Hon älskar att springa efter pinnar så jag var snäll och kastade idag. Hon gillar även att pulvrisera dom, hon mördade väl ett tiotal pinnar. 

Så söt!



Dom ringde från jobbet och undrade om jag kunde jobba imorgon, jag sa SURE! (I need the money till sadeln (Y) så, skitbra) 

Usch, dom sa på radion att det skulle bli kallt till helgen och långt uppe i Sverige kunde det bli snö, herregud vad oskönt. Sommar idag, vinter på lördag. Nej tack. 

Igår öppnade vi upp till betet för hästarna och idag när jag hälsade på dom i hagen för att kolla om det var mycket flugor, vände sig Despina om och lät som en dinosarie. Jag trodde hon skulle ramla ner och dö och Sackes mage såg ut som om den skulle spricka. Vi får se hur det går att rida idag! 

(Bara 12 dagar till min birthday, just saying.) WOHO! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0