En valk in de naith

Nu har jag promenerat och promenerat i två timmar, fått skavsår på hälar och tår. Förhoppningsvis skrämmde jag iväg dom fyra älgarna som bor i vår skog med min sång!

Här sitter jag nu och tuggar popcorn och sörplar cola. Kanske inte det bästa efter man har varit duktig och varit på promenad, men det var ju det jag var sugen på.

Jobba en sväng imorgon, tyvärr får jag inte köra peugeot för pappa jobbar också. Meeeeeen, det går ju i alla fall! 
Skönt med en hel-ledig helg nästa vecka. 

Måste bara berätta att min Barbies kill-bebis, som nu är tre år fick hoppdiplom idag och gick vidare till RIKS i september! WOHO! Hon har fått två fina barn hon! Precis som min mamma har.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0