Morgonpromenad

Fin, blåsig morgon! Skulle vara skönt om det kunde vara vindstilla någon dag, men nähä då. Det finns ju inga träd här ute så det borde ju inte kunna blåsa alls... Så trodde jag det var när jag var liten, att det var träden som började röra på sig och därför blåste det. Jag har fått reda på att det inte är så nu.

Idag ska jag baka bullar till mitt kalas på lördag! Längtar efter att få öppna mina paket, fast mormors paket får jag inte förrän hon kommer ner och hälsar på om tre veckor. Det ska bli så kul när mormor och Klas kommer! Tänker fråga henne om hon vill göra biffar! Och kanske har dom med sig Klas köttgryta...Kanske har hon en kaka också? 

Vi kallar våran mormor för stålmormor, bara för att hon kan allt och orkar bära hur mycket ved som helst. 



Mamma och jag ska ta en morgonpromenad innan hon ska iväg till jobbet. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0