Vaknar

07,45 vaknar jag, när jag somnade klockan ett. Ibland fattar jag inte vad felet är med mig.


Det var så här jag såg ut igår. Riktigt fint va?  (Jag hoppas ni ser att det är en ful-grimas)



Tänkte att om det är varmt nästa tisdag, när jag och Barbie ska åka och träna för Anneli Borgh (!!!!) så kan jag ju ha de där kläderna? Ridbyxor är ju så väldigt varma. 
Fast mina lår klibbade fast i sadeln. Att skritta gick bra, men när vi skulle trava och jag var tvungen att rida lätt klämdes dom hela tiden och det gjorde väldigt ont. Inte tala om när jag var ganska långt efter mamma och skulle trava ikapp. Barbie trodde galopp... Det var som om mina lår var fastlimmade mot sadeln och ritsch! Drogs dom loss när hon sätte av i galopp utan förvarning. Aj som fan. Skritt resten av turen och nästa gång, ridbyxor på.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0