Kanelbullensdag idag!

Vid klockan tre inatt vaknade jag av en bil som körde djävul förbi mitt sovrumsfönster och det blinkade blått i hela rummet. Och en stund senare kom den förbisvischande tillbaka igen. Tänkte inte så mycket på det då, men det måste ju ha varit ambulansen eller något. Läskigt.

Självklart har vi fikat bulle och mjölk idag! Pappa har varit ledig från jobbet för han ska iväg och spela i Jönköping på en företagsfest ikväll och mama är ju också hemma, så det blev mysfika med hela, lilla, familjen klockan elva. 

Mamma har varit snäll och hjälpt mig samla fakta och börja skriva min livscykelanalys, (Jag har mutat med att jag ska vara snäll hela fredag och lördag...Ojoj).
Men nu behöver vi en paus! 
Pappa har åkt iväg, jag och mamma ska gå ut och rida medan solen är uppe :) 



                                                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0