Dag nummer 2 tillbaka på jobbet

Det känns bra med två dagars jobb och sen två dagars ledigt, sen bara fredagen. Skön startvecka på jobbet! 
Har gått lite försiktigare idag så jag har inte riktigt lika ont i fötterna som igår. 

Hovslagaren har varit här och slagit på Sackes tappsko, fan tänker väl han nu. 
Jag ska försöka gå ut och rida snart, vill bara vila fötterna lite först. Och blåsten kan gärna inte blåsa så väldigt mycket.

Igår när jag gjorde lunch, spagetti och köttbullar. Blev köttbullarna alldeles för svarta och spagettin blev överkokt. Jag hatar överkokt pasta!
Till middag skulle jag göra någon fiskgratäng, en väldigt simpel sådan. Men misslyckades. Den var sä äcklig att jag hoppade lunchen på jobbet idag för jag inte ville ha med det i matlådan. Så nu är klockan fyra och jag har fortfarande inte ätit lunch än, dumt. 

Men idag är det mamma som står för matlagningen (Hoppas jag för hon gör så god köttfärssås) så idag ska vi bli mätta och belåtna! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0