Framåt tack

Lite strul med skolan, jag har inte fått någon inloggning så jag har inte kunnat börja än. Jobbigt för jag har verkligen sett fram emot att börja, men det är väl skönt med en helt ledig dag idag, igen.
Det är konstigt att man aldrig riktigt är nöjd. Man jobbar för mycket, har tråkigt för att man är ledig för mycket...
Jag har inte kommit in i jobbet än, så jag tycker att det känns trögt att åka dit. Men det har nog lite att göra med att jag får ont när jag jobbar också, då går dagarna sakta och man längtar bara efter att åka hem och ta av sig skorna.
Men samtidigt tycker jag att det är långtråkigt att vara hemma, det enda roliga man gör på dagen är att rida. Och det tar ju inte hela dagen, så den resterande tiden blir lätt seg.

Men vad att göra.

        



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0