God natt nu

Nä jag har inte dött, jag har bara suttit med läxorna heeela kvällen! 

Har gjort ett prov och en laborationsrapport, båda gick jättedåligt (vad annat kan det gå om man läser faktan en gång och direkt efter gör ett prov?) och jag är fortfarande efter. Förstår inte vad som hände, jag var ju jätteduktig och följde allt så bra i säkert nio dagar... 

Var ju hos sjukgymnasten idag, gjorde inte bort mig, tog bort klacken och fick tillbaka mina jobbarskor. Ganska mycket skönare att gå hela dagen på jobbet idag med riktiga skor. 

Tacos till middag, som vanligt, vad annars. 

Nu är jag jättetrött och ska krypa ner i sängen och sova så gott! Har en känsla av att den här helgen kommer gå så fruktansvärt fort. Det är ju redan lördag liksom.

GOD NATT




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0