Home Sweet home

Hemma igen efter en weekend i huvudstaden!

Det har varit jättekul, som vanligt att vara där uppe. Vi har provat negerbollarna med nutella, ätit jättegod kycklinsallad, jag och Anders har fastnat för ett spel på telefonen (HayDay), var hos trevliga kompisar där vi fick hemmagjord pizza och vi spelade spel. Sett roligt folk på tåget, kollat på två innebandymatcher och nu vaknade min dator till liv igen! Helt av sig själv! Väldigt konstigt...Jag säger som Pölsa; -Vilken jävla jesusgrej!


Imorgon blir det jobb, tisdag blir det ledigt. Fast med en maaaassa skolarbete...
Nu är jag ganska trött, allt som inte låter säng känns jobbigt så jag ska inte tänka på sånt nu.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0