Kul dag idag!

Jag tog min saab och åkte till staden, råkade köpa ett par jättefina skor, som jag inte behöver. Sprang till en Teliabutik, okej haltade snabbt till en Teliabutik för att hämta ett micro simkort. Fick det gratis av den snälla tjejen som hjälpte mig! 

Pappas iphone, som jag ska få ha ett tag (jag hoppas, för alltid) hade kommit idag. Fick nästan lite huvudvärk där när jag skulle starta igång den för att jag inte förstod mig på den. Men med förbannat bra hjälp så löste det sig! Så nu kan jag både kolla fejjan och lyssna på spotify på tåget imorgon! Underbart! 

Var är den olycksdrabbade dagen? Inte för att jag saknar den! Idag har varit en bra dag :)  


Kommentarer
Malin

Vad blev de för några skor? :)

2012-09-21 @ 11:23:22
URL: http://malinprince.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0