Måndag idag

Underbart med en måndag som går fort! Kanske är för att jag vet om att jag är ledig imorgon. 

På fredag ska jag till sjukgymnasten för sista gången (tror jag) och ta bort klacken och kilen i skorna. Sen ska jag jag vara normal igen! 
Känns riktigt härligt.

Alla går runt på jobbet och är förkylda, jag hoppas jag slipper... Har varken tid eller lust att bli sjuk. Och om man inte vill då borde man ju inte behöva.

Mamma la bud på säsong 6 och 7 av skilda världar på Tradera åt mig, vet inte om jag ska vara glad eller inte, men jag fick dom! Så nu har jag endel att kolla igenom. Mamma undrade om jag skulle sitta med telefonen och spela och se på SK hela dagen imorgon och ja, det finns risk för det.

Ikväll ska vi se på dom galna ensamma mammorna som pussar på sina pojkar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0