Massor med bilder

För att liva upp en tråkig dag tog mamma och jag lite kort! Nu har jag kommit in på skolans hemsida också, skönt. Jag har redan lärt mig en massa grejor!


                                            Söta Kimmie vill smaka på äpplena.
                           
                                       
                                                     Om man säger tack kanske?
                       

                                                                     Yeah!
                       

                                       Inte riktigt lika smidig som när man var liten.
                                 

                                          En död duva. One down, many to go!
                      

                                                  Eranthis hugger in på äpplena!
                     

                                                         Fina, söta Sacke.
                       

                                                                        Hihi!
                       

                                                                        Gulleplutt!
                     

                                                                       PUSS
                    

                                                            Pajaz och Erran, BFF´s!
                    


När mamma och jag var och kollade på dressyrtävlingarna i lördags såg vi en häst som bara hade ett öga, superläskigt! Såg man han från vänster sida-Helt normal. Såg man han från höger-Då såg det ut som om han var död, jag tyckte det såg jättekonstigt ut. Han sprang runt där, helt levande men utan öga. Måste vara en väldigt snäll häst. 
Coolt var det i alla fall. 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0