Naturkunskap - Ganska intressant

Seg jobbvecka.
Fast egentligen går det ganska snabbt och lätt på jobbet, men när jag ska gå och lägga mig så känner jag bara
-Nej, jag vill inte jobba... 
Jag tror det är att jag har jobbat för lite, blir nog bättre om någon vecka (hoppas jag), för när jag är ledig och hemma så är jag alldeles för rastlös, konstigt och jobbigt. 

Cyklade på motionscykeln, lyfte en massa skrot och spände magen ganska mycket igår så idag lider jag av träningvärk. Men jag gillar det. 
Det känns att jag inte gjort något ansträngande på väldigt länge! Men har inget ont i foten idag, så nu har jag ingen ursäkt för att inte ta tag i det där med motion igen. 

Min dumma telefon hängde sig flera gånger igår, fruktansvärt jobbigt. Jag var rädd att den skulle hänga sig igen på natten så att jag inte skulle vaknat på morgonen av alarmet.
Hela natten har jag drömt att jag kommit försent, blivit utskälld och varit stressad, så när det väl var dags att kliva upp så kändes det som om jag inte sovit någonting... Och jag som gick och la mig lite tidigare för att jag inte skulle vara trött. Bajskorv.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0