Nu räcker det med blåsten

Inatt har det blåst så mycket att jag trodde huset skulle stå någon annanstans när jag vaknade. Men det är lugnt vi står kvar!

Idagvetjagintevadjagskaskrivaomsådetblirlitefrågor:

Var är du född? 
Sollefteå BB
Hur lång är du?
166cm
När vaknade du idag?
Tjugo i 10, alldeles för sent!
Hur många kuddar har du i sängen?
Tre
Bäddar du sängen varje dag?
Bäddar bara sängen om jag vet att nån ska komma.
Vad har du för ringsignal?
En kille som skrattar.
Har du fått fortkörningsböter?
Inte än!
Vad har du haft för djur under ditt liv?
Ett tiotal katter, 5 hästar, en hund, 2 kaniner och tio marsvin. (Just nu har jag 2 hästar, 2 marsvin och en kanin).
Svär du ofta?
Alldeles för ofta.
Vilken är din bästa egenskaper?
Anpassningsbar, har inga bekymmer med att umgås med olika typer av människor vid olika sammanhang.
Surar inte, jag kan bli arg men det går fort över. 
Jag har lätt att förstå och sätta mig in i andra personers situation.
Vilken är din sämsta egenskaper?
Pratar först och tänker sedan.
Slåss ofta.
Kan ha svårt för lagom, det allt eller inget.
Avbryter ofta när andra pratar..
Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja! Den som inte får tårta på sin födelsedag tycker jag synd om. Man ska fira alla högtidsdagar.
Vill du ha barn?
Ja, 2 eller 4. Gärna tvillingar.
Vad har du för bil?
Saab 9-3 och jag älskar den!
Vad är du allergisk mot?
Det ska vara egoistiska, ombytliga, dumma människor då. Men i matväg, ingenting, tack gode Gud. 
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det tror jag alldeles säkert.
Röker eller snusar du?
Nepp. 
Kill eller tjejkompisar?
Gärna båda. Jag gillar killarnas raka, inga sura miner bakom ryggen sätt men dom kan inte förstå lika bra som en tjej att och hur andra människor kan känna, sånt orkar dom inte bry sig i. 
Vad vill du ska hända snart?
Mycket! Jag vill börja skolan, vara klar med skolan, komma igång med ridningen, foten ska bli som vanligt, drömprinsen ska komma, flytta, bli blond igen... 
Morgon eller kvällsmänniska?
Jag är gladast och mår bäst om jag lägger mig vid 10-11 och kliver upp vid 8-9. 
Favorit årstid?
Sen vår och tidig höst.
Vad gör du helst på fritiden?
Är i stallet, rider, gör något kul med kompisar eller familjen.
Sjunger du i duschen?
Sjunger i duschen, i bilen, när jag lagar mat och bakar, när jag är ute och går...
Filmer du gillar?
Mulan, smala Sussie, Bruce den allsmäktige. Jag gillar de flesta filmer, nästan lättare och säga filmer jag inte gillar; Rymd-filmer, sjuka överdrivna onödiga långt-in-i-framtiden filmer.
Vart vill du bo?
Vart spelar ingen roll, men jag vet hur. På en gård, fint hus, litet stall. Nära skogen och nästan ett måste är, köksö, gå-in-i skafferi och gärna glasveranda. 
Favorit glass?
Half baked och Brownie, båda Ben and Jerry glassburkar. När man en gång ätit deras krämiga, underbara glass då går det nästan inte att äta någon annan. Mjukglassen på Junsele djurpark är också jättegod!
Favorit parfym?
Just nu; Versace-Yellow Dimond
Har du någon gång skadat dig så du måste till sjukhuset?
Japp, jag har haft en spricka i armen, brutit nyckelbenet, haft en hälseneruptur, blivit trampad på benet av en häst, slog i tinningen och fick hjärnskakning, hade något konstigt krampanfall när jag var mindre så jag fick röntga hjärnan så att det inte var hjärnhinneinflamation. Men skallen var frisk! 
Sen har jag alltid haft väldig mycket migrän, men det har blivit mycket, mycket bättre nu när jag blivit äldre.
Hur många bilar har du haft? 
4st. Golf II, Audi A4, Saab 93, Saab 93.
Snyggaste killen? 
Ola Svensson
Ditt fullständiga namn och är du nöjd med det?
Cassandra Reneé Häreskog. Jag tycket jättemycket om mitt namn, ovanlig och fint.
Ge eller få presenter?
Jag älskar att få presenter, men jag gillar lika mycket at ge till andra!

Några saker som du inte visste om mig:
Jag har en vit prick på tungan, tycker om att boxas, har bott i egen lägenhet i ett år, har bara haft ett seriöst förhållande. Tycker inte om att sova borta, har aldrig flugit och gillar inte djupt vatten. 
Älskar att köpa köksgrejer och skor, gärna dom med 10-15 cm klackar. 
Gillar lukten av bensin, saker som går fort och pussar.





Kommentarer
Lisbeth

En del gemensamt ser jag :) Älskar också lukten av bensinångor och hatar djupt vatten. Trodde det var något trauma från tidigare liv eller nåt sådant :)

Svar: Kul! :) Jag vet inte om det är för att jag blev tryckt under vattnet när jag var liten på simskolan eller om det är nåt som ligger i släkten, varken mamma och pappa gillar det heller :P
cassielott

2012-09-05 @ 22:20:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0