Ont i huvudet torsdag med mycket att göra.

Ont i nacken och huvudet hela dagen. Blä. 
På väg hem från jobbet blev jag väldigt chokladsugen och tänkte att lite choklad kanske gör så att huvudvärken släpper. 
Men det är ju lite jobbigt att gå in på affären, på en torsdag och bara köpa choklad. Så för att inte göra det så uppenbart att jag skulle hem och moffa choklad så köpte jag en Merci ask, då ser det ut som om jag ska ge bort den, för vem köper en sån till sig själv på en torsdag bara sådär?
Ett tips som jag gärna delar med mig! 
Eller om man inte kan bestämma sig över vilket godis man ska ha och plockar i allt i korgen, då kan man gå och prata högt. -20 personer... Kommer det här räcka då? 
På så vis tror folk att man ska ha fest eller nåt. 
Nemas problemas. 

Jag vet inte var min mamma är. Hon skulle jobba till klockan sent ikväll, men när jag kommer hem så står hennes bil här hemma. Men hon är ingenstans... 
Usch jag ska mocka, göraläxor, laga mat, duscha, dammsuga, och fylla på spolarvätska. Egentligen inte jobbigt alls, men med skallebank - Väldigt tungt. 

Nu ska jag ringa mamma!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0