PartyLördag

Vi hann ut en tur med hästarna innan reget började vräka ner. 
Idag har Pajaz flyttat till ett nytt ställe. Jag hoppas att han kommer att trivas med sin nya kompis och att inte Eranthis saknar honom för mycket, men just nu är det Sacke som verkar mest upprörd över flytten.

Nu ska jag duscha och försöka välja kläder tills ikväll, vilka skor jag ska ha är klart i alla fall! Trodde att jag hade mer cider än vad jag har, sen när jag upptäckte att det bara var 2 flaskor var systemet redan stängt. Två flaskor får räcka idag helt enkelt. Synd att jag inte gilar öl för det har pappa nån 2 liters flaska av.

Mamma & Despina- som är lagom glad över att behöva gå sist. 


Våra polare, änderna som tar sig ett dopp! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0