PUSS

Varmt idag, 15 grader. Det har varit kul på jobbet, nu har jag kommit hem och ätit lunch så det som står som nästa punkt på schemat är att gå ut och mocka. 

Om några veckor kommer mormor, Klas, Helene och Cornelia hit! Då blir det en massa god mat och en tripp till Ullared :) 
Jag tror pappa längtar efter att visa Klas sin nya skruvdragare som han fick hem igår. Hela kvällen igår var han så glad och gick runt och frågade -Vem har en Kamasa skruvdragare?! -Jag har! ...
Men jag tror inte att han hade den på sängbordet inatt i alla fall. 



                                                                      Mysiga pussar! 
                             
                             
                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0