Ridit

Det känns bra att det är fredag imorgon för jag är trött, tror det beror på städningen. Det kan väl inte vara att jag går och lägger mig så sent? Nä tänkte väl det.

Det blev en ridtur så här på kvällen också, på en mega häst! Malins stora Prince. Det var jättekul (förlåt Ole jag red lätt i traven...) men foten har känts helt okej idag. Skönt om det snabbt blir bra. 
Det väder som det har varit idag, lite kallt, lite regn, lite mysigt får mig att tänka på när mamma jobbade på ridskolan och jag följde med och hjälpte till på lektionerna, vi hade med två eller en av våra egna hästar och red i ridhuset efter lektionerna. Jag saknar det.

Dags för kvällsfika, bulle och oboy.









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0