Sova nu

Chokladen hjälpte ganska bra! 
Men nu känner jag att det håller på att komma tillbaka, huvudet säger nog att det är dags att sova. 

Hitta mamma gick bra. Pappa hade Mercan till jobbet och mamma hade tagit Peggan. Mistery solved. 

Det ska bli kul att åka till Ole imorgon! Allt känns bra, hoppas det är det också. Ärret är fint och foten rörlig.
Bättrat på träningsvärken och försökt göra läxor... Det är intressant och roligt, men jag är lite efter och då känns det så jobbigt. 
Dom sa att det var så bra med med sånt här heldistans, för vanligtvis måste man forma livet och jobbet efter skolan men nu så formar du skolarbetet efter jobb och liv. Skitbra tänkte jag! 
Men dom har ju en veckoplanering, prov och övningar som inte öppnas fören den utsatta dagen och deadline på en massa grejer. Jättejobbigt. Jag vill ju kanske göra läxor och prov på helgen, men då har dom ledigt. Så nu efter den här veckan då jag har haft det lite tight med tid så ligger jag flera dagar efter i planeringen och har ett prov imorgon, som jag inte kan. Deadline på det också. Fan. 

Nu kommer ont i nacken och huvudet igen. Jag måste sova. Imorgon är det fredag!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0