Sova sova sova sova sova sova...

Första dagen efter sjukskrivningen avklarad. De första timmarna gick jättebra, men sen började det att göra ont i foten och vaden och för att inte stå så mycket på det onda benet belastar jag det friska mer och då får jag ont i det också. Till slut gjorde det riktigt, riktigt ont i båda ben och fötter... Det blir väl en chock för benet som knappt har belastas alls, till att gå och stå i åtta timmar i sträck på hårt golv. 


När jag kom hem vid tio la jag mig i soffan och där har jag legat och vil-sovit med film, katt, spagetti och köttbullar tills nu. 

Nästa måndag börjar jag skolan! Det känns spännande och kul! Hoppas verkligen att jag kommer gilla en här kursen, det blir lite roligare då :) 
Jag väntar på att få reda på vilket ISBN nummer skolböckerna har så jag kan beställa hem dem, älskar nya fina böcker som luktar gott! Mindre kul brukar det bli när man börjar läsa (fattar inget) och vet att allt det där ska man ha lärt sig om 10 veckor.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0