This and that

Trodde inte att jag skulle kunna mig hålla mig vaken hela dagen på jobbet men på något märkligt sätt gjorde jag det! Nu har jag sovit och det var så skönt, så skönt. Nu ska jag kolla på tre filmer, "Skogens magiska rike" "På höjden" och "På djupet" Spännande! 
Jag har fått tillbaka de två miniprov jag gjorde förra veckan, 4/5 på den ena och 3/3 på den andra, nice! 

Tvättade bilen igår men det kändes lite onödigt när det har regnat nästan hela dagen idag. Men nu slipper han ju ha en massa insekter i trynet och ser lite fräschare ut.

Hovslagaren var och fixade fötterna på hästarna idag, eller i alla fall försökte! Det var tur att jag var inne så jag slapp skämmas, för idag hade dom varit otåliga, sura, vägrat lyftat fötterna och böja benen. Allmänt idiotiska. 
Vet inte vad som hade tagit åt dom idag, dom brukar sköta sig bra. 
Stackars våran lilla hovslagare!



                                           Det här är en glad kill-hovslagare, vi har en ledsen tjej-hovslagare..

                               








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0