Tisdag den 18, inte 19 september.

Det har känts som fredag hela dagen och det kan man ju nästan säga att det är för mig, jag är ju jobbledig nu onsdag och torsdag. 
Då ska jag ägna mig åt kemi och vattnets egenskaper!

Idag fick alla hästar komma in för att sova i stallet hela natten, dom sprang som galningar så det är nog bra om dom får vila och så att dom inte springer bort sina nya skor.

Jag måste berätta pappas dröm som han hade igår! 
Det var på hans jobb.
En kund kom in och frågade pappa efter hans kollega, men han var inte inne så kunden följde med pappa in på hans kontor för att skriva 
kontrakt i stället. Precis då kom kollegan tillbaka, han tog tag i kundens arm och drog med honom in på hans kontor istället, han vände sig även om mot pappa och log. 
Då gick pappa in på sitt kontor och hämtade ett paket digistive och gick rakt över golvet och så sa till sin kollega;
-Glöm inte den här!  Och slungade iväg paketet med digistive, smack! Det var nu digestive fulla kontoret! 


Undra vad Freud skulle säga om det där.
Hahahaha! Some funny shit.

Min dag.
Bättrat på min träningsvärk. Följde inte med mamma och handlade. Är lite ledsen över att min bil är jätteskitig. Suckat över att det är så mörkt på kvällarna. Läste horrot i Allas och nästa vecka blir en bra vecka! Åt choklad till lunch, resultatet av det blev illamående. Svurit åt maskinen på jobbet. Försökt få liv i min telefon för jag vill ha spotify i bilen igen, tyvärr utan framgång. Betalat en jobbigt stor räkning och dagdrömt!

Nu blir det som nästan alla kvällar, sitta i tv rummet och kolla på tv med datorn i knät, fb uppe och skolarbete i pausen. Cosy before bedtime.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0