Torsdag men fredag

Hej och hå, imorgon är det fredag! Å vad jag gillar fredagsmys! 

Mamma och pappa ska bort i helgen så vi gjorde något alldeles fel och åt tacos idag istället för imorgon eftersom dom inte är hemma. Detta resulterar i fredags-feeling på en torsdag, men det kanske är bra? Att få två fredagskvällar på en vecka, det kan man ju nästan tro är det ultimata.

Gjorde mitt andra lill miniprov i kursen, första gick bra (tror jag), andra gick dåligt (tror jag). Så det lägger väl ett snitt på medel, okej, att jag klarar mig... Så länge jag klarar mig är jag nöjd. 
Man ska ringa och prata med sin lärare, för att presentera sig, berätta vilka mål man har med studierna och bla bla bla. Jag har försökt få tag i henne i tre dagar nu men inte lyckats. 

Jag sitter och fryser i fåtöljen, måste gå och duscha, måste sova. Så jag säger, tack och god natt. 



                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0