+10, våren kommer!

Känslan av att vara utvilad, pigg och ha en hjärna jag kunde använda som jag hade igår är borta.

Tisdag idag, Kjelles smakreska ska vi se ikväll och fan jag kanske köper wienerbröd med hem idag! 
Men först ska vi försöka ta oss igenom dagen. Hela min kropp är spänd och öm, idag ska mina muskler få vila. 

Klockan bara går och går och jag vill bara vila lite till, gå på en mysig morgonpromenad, köpa kläder och skor, gå på ett fik, tvätta bilen och rida i skogen. På torsdag är ju min lediga dag så jag får väl ta allt det där då! 
Lite synd är det att klockan inte går så fort när man är på jobbet ;) 

Ikväll ska jag sitta och klura på vad jag önskar mig i födelsedagspressent, det är ju inte alls länge kvar nu så om jag vill ha något paket överhuvudtaget är det nog dags att komma på nåt! 
Jag tror i alla fall att jag ska få en Mercedes CLA av mamma och pappa. De var och kollade på Mercedes i helgen och då fick jag ett sms av mamma so undrade vilken det var jag hade sett. Det kan ju liksom inte betyda annat än att dom beställde en åt mig! Tråkigt att det förmodligen är vääldigt lång leveranstid. 

Blä, klockan är mycket, måste dra.


Min fina, fina hare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0