Blåsig lördag

Sedan i torsdags har jag, sett en mus dö, duschat en död mus. Bytt till sommardäck, tvättat och städat bilen. Kört cross, sprungit så folk sett mig (Uäh, hatar det, vill inte göra det igen.) och bestämt att jag ska köpa nya sommardäck. (2000 spänn borta!)
Men det har varit en bra lördag och hoppas det blir en lika skön ledig dag imorgon, fast att det blåser mindre :) 

Looking freaky!


Stampe, en cool kanin. 


När jag öppnade dörren till foderrummet ligger det en stackars tuggad mus, andas men den rör sig inte... Vad gör man åt det? Jag vill inte döda den och det går inte att rädda den. Jag stängde dörren. 



Nästa gång jag kom in var han död, så jag la han i en skopa. När jag skulle tvätta bilen lossnade vattenslangen till högtrycken så han fick sig en dusch.Då var han fin till sin begravning (Y)



Klippte Eranthis på halsen också! 



Svante kollade på när Becci red förra helgen :) 



Vi avslutar med detta. God snart natt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0