Fattig och trött

Tror att jag vaknade en miljon gånger inatt!
Somnade inte fören tolv igår, fast jag gick och la mig klockan tio. Sen var det en bil som körde runt som en idiot, något som pep och en massa tåg. Jag som brukar sova så gott... 

Klockan ringde som vanligt 05:18 men jag var såååå förbanat trött. Trodde att jag skulle få migrän men jag överlevde hela dagen utan att få ont i huvudet och utan att somna (Men det var precis!). 

Käkade och städade när jag kom hem, sen var jag tvungen att sova lite! I sisådär 40 minuter.
Blev  piggare men fick ont i huvudet. Please dear God don´t let me have it tomorrow. För då ska jag och Anna se på bio och äta mat och då vill man vara glad och freesch.
Lite fattigare har jag blivit denna torsdag också, men fina, nya, tysta sommardäck har jag nu! Så det var väl värt det och det är ju bara 14 dagar kvar till lön så det ska jag nog överlava.

Mår lite dåligt över att jag inte har varit ute och sprungit idag, har tänkt att jag ska börja göra det varannan dag. Men vad fan, är man så här trött och har ont i huvudet och det är så svinkallt ute som det är så kan man väll hoppa över den dagen då. Får de om jag hinner det imorgon isället. 

Klockan tickar fort, snart halv åtta och vi har inte ätit mat än. Jag får nog gå och göra det själv idag för MrPerfekt har fått nya hölurar så han sitter och spelar vid datorn, som han inte har kunna göra på länge! ;) 

Säger igen till dig Gud, låt mig vara pigg imorgon! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0