Glass i stora lass

Jag hade fel inställning till arbete redan när jag klev upp ur sängen så det blev en ganska seg dag på jobbet, men klockan blev sex idag med och fick åka hem, skönt. 

Riktigt sugen på glass var har jag varit idag med och nu klockan nio tog jag bilen och köpte lite B&J, man får faktiskt göra som man vill när man är vuxen. Sådeså.

Har verkligen försökt komma på något att önska mig men det poppar inte upp någonting, bara svindyra saker som jag vet att jag inte kan få... 
Sover på saken och har en litea imorgon istället hoppas jag. 

Nu sitter jag och ser på ett meningslöst program, Kärlek över Atlanten. Snart slår klockan tio och vi får sova! ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0