Härlig vecka

Den här veckan är lite extra härlig! 
Jobba måndag, jobba tisdag, ledig onsdag och torsdag, jobba fredag, ledig helg :) Gud så nice. 

Efter jobbet åkte jag hem till mamma, fick mig lite mat. Skulle ridit men det åskade och regnade så jag ville inte riktigt. Hann springa ialla fall, 5km. Det gick inte fort men då gjorde inte foten ont förren i slutet heller. Bättre att börja försiktigt, jag har ingen lust att överanstränga knät och ha ont i flera månader igen. 

Klockan är bara nio och jag är så trött att jag skulle kunna lägga mig och sova för natten nu. (Kan bero på att jag sitter och lyssnar till en crosstävling...wrrrroooommm!) 


Känns riktigt skönt att jag är ledig efter jag jobbat imorgon! Skönt att börja nio, tråkigt att sluta sex. 


Sånna här är jag sugen på!



Min bil i grannens staket...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0