Igår

Torsdagen började så bra igår, det regnade och blåste storm så vi struntade i promenaden och gick direkt på kakan! Den var som vanligt jättegod, vi pratade och pratade swisch var klockan halv 2 och jag fick helt plötsligt bråttom. 
Min telefon hade dött så jag var tvungen att åka hem och ladda lite innan jag åkte till mamma och pappa. Var jättekissnödig så jag parkerade bilen snabbt och skyndar mig in, tar en macka till lunch också. 
När jag står och smörar min macka hör jag hur ett billarm som går igång, -Det där är min bil! Säger jag till mig själv, springer och tittar ut genom fönstret, där sitter min bil i grannens staket, blinkar och tjuter.. 

Staketet klarade sig ganska bra, grannen öppnade inte och nu i efterhand tror jag inte att jag vågar gå och be om ursäkt. Bilen tappade en list och fick sig lite repor och rödfärg. 
Helt skakig , av pinsamhet skyndar jag mig äta upp mackan för att sen skynda iväg! 
Glömmer laddaren så det blir ingen ridning, för jag vågar inte ut själv i stormen utan telefon. 


Precis på väg hem igen, men innan jag kommer utanför dörren hinner jag med att krascha en spegel...Så nu har jag 7 års olycka med :( 

Mötte en ambulans på vägen, tog det som ett tecken och körde lugnt och fint hela vägen hem. 

Nu är det äntligen fredag idag! Dags att åka till jobbet, fuck yeah. Hoppas jag klarar mig undan blåmärken, att hjärnan är aktiverad och tiden går jävligt fort! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0