Längtar till imorgon

Solen skiner och det är nästan 13 grader ute! Shit vad man längtar till att få plocka fram kortbyxorna :)

Redan onsdag och imorgon är jag ledig, det ska bli så väldigt, jätteskönt. Ledig i helgen, också sjukt härligt! Hoppas det blir bra väder hela veckan lång. 
Imorogn ska jag och Anna på promenad, tredje veckan vi gör det så man kan kalla det en vana, en bra sådan och mysig. Sen bjuder hon på kladdkaka och vi ska prata bröllop :) 
Idag ska jag lämna in en lapp om att jag vill vara ledig i slutet av juli och i slutet av augusti! 

Lika ont i kroppen och fötterna har jag idag som igår, lite härligt, lite jobbigt. Har bestämt att jag ska springa söndag, onsdag isället för varannan dag för det var någon som sa att jag nog tröttnar om jag springer varannan. Det kan nog vara sant. 
Så ikväll är det dags! 

När jag varit duktig och springit och sitter nyduschad i soffan blir det Greys och andra halvan av glassburken.Minus-plus-noll kan man kalla det ;) 



 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0