LÖN IDAG

Solen skiner, jag har frukost i magen och de flesta räkninarna är betalda. Den 25:e är fina dagar. 

Igår öste regnet ner hela dagen och jag kom inte hem från jobbet förrän halv 7, men jag var faktiskt duktig och gick ut och sprang ialla fall. Det blev blött men regnet gjorde så att det inte var så mycket annat folk ute!

Idag hopppas jag att det blir en bra dag på jobbet och att vi slutar i tid för ikväll sak vi åka och handla mat. 
Ååå nästa vecka jobbar jag bara tre dagar! Ledig första maj sen är det min lediga torsdag och lediga helg :) N-n-n-nice! Jobbar Kristihimmelfärdsdag istället men det får väl gå. Totalt galet att det nästan bara är två veckor tills jag fyller år! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0