Sovdags

Då var det onsdag igen imorgon. Greys, springa, sluta sex, laga mat och duscha är vad den dagen erbjuder!

Hade väldiga problem med att komma upp ur sängen idag. Regn och blåst ute, ont i fötterna det är vad man får när man klivet upp. Då lockar det mer med mys och värme under täcket.
Det har varit helt okej att gå till jobbet ett par veckor men nu är det bara astråkigt och segt att jobba igen. Kanske beror det på att jag längtar efter att veta om jag kommer in på skolan och längtar efter att lära mig nåt nytt roligt.

Fick mail från högskolan idag där det stod att det var kul att jag hade sökt, svar får jag den 12 juni och att de hoppades se mig till hösten! Det hoppas jag med.

Imorgon bitti slipper jag kliva upp så tidigt, börjar inte förrän nio. Skönt, men jobbigt när man kommer till jobbet och ser på klockan och tänker att det är 9 timmar kvar av dagen och när man kommer hem är klocka nästan kväll.
Pessimisten har talat, pessimisten ska nog sova!

Natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0