Valborg

Det är konstigt, om man vet att man bara ska jobba måndag-tisdag sen är man ledig i två dagar, då är det på tisdagen nästan omöjligt att kliva upp och man tackar Gud att man är ledig imorgon för man skulle aldrig i livet ha orkat upp och jobbat en dag till. Alltid känns det så bra tajmat med ledighet, men det är nog bara för man vet om det och är inställd på det. Hade man en hel jobbvecka så hade man fixat det också även om det känns omöjligt just nu.

Igår beställde jag en bok, Platt mage på 28 dagar, hette den. Det stod för varje dag vad man skulle äta, träna och en snäll sak man skulle göra för sig själv. När den kommer ska jag verkligen försöka hålla mig till det där, för jag har tänkt bada i sommar.


Ikväll ska vi se på Iron Man 3! Och jag ska nog köpa popcorn :) Kul! Hoppas jobbdagen går jääävligt fort! Och kanske att man skulle kunna sluta lite tidigare, hade inte jag haft något emot ;) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0